Bestilling og levering av varer
Bestillinger registrert i vårt system bekreftes på e-post til kjøper. Varene leveres til kjøpers registrerte leveringsadresse og settes utenfor døren eller på nærmeste postutlevering. Kjøper mottar en melding på sms fra posten, når dette er gjort.
Betaling
Betaling skjer gjennom VIPPS eller NETS/VISA/MASTERCARD når utsendelse av varen skjer.
Angrerett og reklamasjonsrett
Vi følger angrerettloven som gir kjøper en generell rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra leveringsdato. Angreretten gjelder ikke brukere på vegne av en bedrift eller en organisasjon.
Retur- og reklamasjonsrett
Hvis det foreligger en mangel på varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi yummyheaven melding om påberopelse av mangel. Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning på kjøpet.
Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende vare. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav, dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid