Spørsmål og svar
HVORDAN BETALER JEG?
NETS passer på alt av betalinger. Du kan velge mellom å betale med VIPPS, VISA eller MASTERCARD, og bekreftes med BankID, brikke eller mobil. Pengene reserveres til pakken er pakket, deretter blir beløpet trukket, og pakken sendes.
ER MVA OG TOLL INKLUDERT PÅ VARER JEG KJØPER PÅ YUMMYHEAVN.NO?
Altid! Vi pakker fra lageret vårt i Oslo. Ting som moms og toll passer vi på at er på stell, det kommer derfor ingen overraskelser der:-)
KAN JEG BESTILLE TIL UTLANDET?
Nei, ikke enda foreløpig er vi rigget for bestilinger fra Norge, men ta gjerne kontakt så skal vi gjøre alt for å få sendt deg eller en av dine kjære en pakke. Utrolig hva vi kan fikse:-)
HVA KOSTER FRAKTEN?
Vi sender med Posten/Bring til 69kr. Veldig store pakker (over 4-5kg) kan ha noe høyere pris, ring oss, da er det snakk om mengder og da kan vi trikse litt med det. Fraktkostnad legges forøvrig inn automatisk i kassen før du bekrefter din bestilling. Ønskes varen sendt som bedrift dør til dør er det greit å si fra, da må vi også trikse litt og lage en mauell frakt sak med posten.
LEVERINGSTID TIL POSTNUMMER (dette er på en måte maks, men hva Posten kan ca garantere, ofte går det kjappere):
0000-4999 - 1-2 dager
5000-7999 - 2-3 dager
8000-8399 - 4-5 dager
8400-8999 - 3-4 dager
9000-9299 - 4-5 dager
9300-9499 - 3-4 dager
9500-9999 - 4-5 dager
Vi sender ikke til Svalbard og Jan Mayen.
KAN JEG ENDRE PÅ MIN BESTILLING?
Dersom du ønsker å gjøre endringer på din bestilling kan du kontakte oss på e-post (kundeservice@yummyheaven.no) eller telefon, så hjelper vi deg fort.
JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE?
Ordrebekreftelse sendes til din registrerte e-postadresse med en gang bestillingen registreres i vårt system. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse anbefaler vi at du sjekker spamfilteret ditt før du eventuelt kontaker oss på e-post (kundeservice@yummyheaven.no) eller telefon.